Verbeter de koelcapaciteit voor uw BMW M3 of M4 2015-2020 met de Mishimoto Performance Heat Exchanger. Lucht-water intercooling is een manier om de warmteoverdracht van de geladen lucht efficiënter te maken, maar er is nu een extra warmtewisselaar aan de voorkant van het voertuig nodig om de overgedragen warmte af te voeren. De S55 die de F8X-generatie van M’s aandrijft, heeft een flinke klap dankzij het A2W-systeem. Terwijl de BMW-ingenieurs de basis legden voor het afvoeren van warmte uit het intercooling-systeem, zagen we nog wat ruimte om hun ontwerp te verbeteren.
We zijn begonnen met het verwijderen van stukjes plastic en hebben de eindtanks, inclusief de inlaat- en uitlaatpoorten, snel vervangen door duurzaam aluminium. We hielden de dual-pass stroom door de kern voor maximale koeleigenschappen en breidden de kern uit naar de beschikbare ruimte. Ons nieuwe ontwerp heeft een 42 mm dikke kern terwijl de hoogte met 150 mm wordt verlengd, wat neerkomt op een toename van 60% van het kernvolume en een toename van 180% van het vinoppervlak. Het eindresultaat van onze verbeteringen is een daling van 6 ° C in de wereldwijde intercooling-temperaturen boven de voorraadeenheid.
Grootte is niet het enige dat telt bij deze warmtewisselaar. Omdat de warmtewisselaar centraal staat in de koelstapel van de M3 en M4, is hij gevoelig voor schade door vuil van de weg. Om uw lucht-naar-water-systeem veilig te houden, is onze warmtewisselaar uitgerust met een optionele stalen gaassteenbescherming voor een extra beschermingslaag voor de vinnen. We hebben ook een variabele vinsteek voor de onderste 12 rijen op de kern opgenomen om koeling naar met DCT uitgeruste M's te vergemakkelijken. Ten slotte bevat onze BMW F8X M3 / M4 Performance Heat Exchanger 2015-2020 de Mishimoto levenslange garantie voor een zorgeloze installatie.
Verbeter de koelcapaciteit voor uw BMW M3 of M4 2015-2020 met de Mishimoto Performance Heat Exchanger. Lucht-water intercooling is een manier om de warmteoverdracht van de geladen lucht efficiënter te maken, maar er is nu een extra warmtewisselaar aan de voorkant van het voertuig nodig om de overgedragen warmte af te voeren. De S55 die de F8X-generatie van M’s aandrijft, heeft een flinke klap dankzij het A2W-systeem. Terwijl de BMW-ingenieurs de basis legden voor het afvoeren van warmte uit het intercooling-systeem, zagen we nog wat ruimte om hun ontwerp te verbeteren.
We zijn begonnen met het verwijderen van stukjes plastic en hebben de eindtanks, inclusief de inlaat- en uitlaatpoorten, snel vervangen door duurzaam aluminium. We hielden de dual-pass stroom door de kern voor maximale koeleigenschappen en breidden de kern uit naar de beschikbare ruimte. Ons nieuwe ontwerp heeft een 42 mm dikke kern terwijl de hoogte met 150 mm wordt verlengd, wat neerkomt op een toename van 60% van het kernvolume en een toename van 180% van het vinoppervlak. Het eindresultaat van onze verbeteringen is een daling van 6 ° C in de wereldwijde intercooling-temperaturen boven de voorraadeenheid.
Grootte is niet het enige dat telt bij deze warmtewisselaar. Omdat de warmtewisselaar centraal staat in de koelstapel van de M3 en M4, is hij gevoelig voor schade door vuil van de weg. Om uw lucht-naar-water-systeem veilig te houden, is onze warmtewisselaar uitgerust met een optionele stalen gaassteenbescherming voor een extra beschermingslaag voor de vinnen. We hebben ook een variabele vinsteek voor de onderste 12 rijen op de kern opgenomen om koeling naar met DCT uitgeruste M's te vergemakkelijken. Ten slotte bevat onze BMW F8X M3 / M4 Performance Heat Exchanger 2015-2020 de Mishimoto levenslange garantie voor een zorgeloze installatie.