Winkelwagen
0 Product(en) € 0,00
  • 0 Product((en) € 0,00


Bezig met laden...
Mishimoto baffled oil catch can BMW F8X M3/M4 2015 - 2020
Mishimoto baffled oil catch can BMW F8X M3/M4 2015 - 2020 Geef je BMW M3 / M4 2015-2020 de bescherming die hij verdient met de Mishimoto Baffled Oil Catch Can Kit. De introductie van de S55 in de M3 en M4 in 2015 was de eerste keer dat compacte M’s zaagturbo's uit de fabriek kwamen, maar deze motoren brachten een andere lange traditie met zich mee - blow-by.

De Mishimoto BMW M3 / M4-opvangbakkit maakt gebruik van beproefde techniek van de gepatenteerde Mishimoto 2-poorts compacte Baffled Oil Catch Can, met zijn 50-micron bronzen filter en interne schot, om de olie beter te scheiden van de carterdampen. De ingenieurs van Mishimoto hebben een CNC-bewerkt deksel ontworpen met grote inlaat- en uitlaatpoorten die passen bij de binnenmaat van de CCV-slang. Deze verstopte olievanger kan uw intercooler, inlaatsysteem en VANOS-systeem beschermen tegen doorblazen van olie en helpt het juiste octaangetal te handhaven om mogelijke ontploffing te verminderen.

De kit wordt geleverd met twee direct-fit slangen, die geen aanpassing van de motorkap vereisen, en een direct-fit billet aluminium montagebeugel die uiterst eenvoudig te installeren is en het blik op een bruikbare locatie monteert! Twee aluminium, 3/4 ”weerhaakfittingen verbinden de slangen met het blik. En, zoals bij elke Mishimoto-olievangerkan, wordt deze verbluffende opvangbakkit geleverd met de Mishimoto levenslange garantie!

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht-olie-afscheider (AOS) -systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow-by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS-systemen laten de blow-by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow-by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.
  • Directe pasvorm voor de 2015-2020 F8X BMW M3, M4 en M2 Competition
  • Single can mounts in lijn met het PCV-systeem om olie van lucht te scheiden met behulp van een 50 micron bronzen filter
  • Helpt koolstofophoping op inlaatkleppen te verminderen
  • Billet 6061 aluminium blik waarvoor patent is aangevraagd, afgedicht met Viton ™ O-ringen
  • Installeer in minder dan 30 minuten
  • Robuuste CNC-gefreesde geanodiseerde aluminium beugel bevestigt het blik op een onderhoudsvriendelijke locatie
  • Inclusief voorgevormde slangen voor een vereenvoudigde installatie
  • Verdedigt het Vanos-systeem en essentiële motorcomponenten tegen doorblazen van olie
  • CNC-gefreesde aluminium staaffittingen zorgen voor een stevige verbinding tussen lijnen en blik
  • De opvangbak heeft een capaciteit van 88 ml voor langere onderhoudsintervallen
  • Interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
  • Helpt bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen
  • Filter en kan volledig onderhouden worden
  • Mishimoto levenslange garantie

Passend voor
  • BMW M3 van 2015–2018
  • 2015-2020 BMW M4 Coupé / Cabrio
  • 2016 BMW M4 GTS Coupé
  • 2019-2020 BMW M4 CS Coupé
  • 2019-2020 BMW M2-wedstrijd

€ 304,99

Mishimoto baffled oil catch can CCV side BMW F30 N20 N26
Mishimoto baffled oil catch can CCV side BMW F30 N20 N26 De Mishimoto BMW N20 / N26 Baffled Oil Catch Can is ontworpen en ontwikkeld om de opbouw van koolstof te verminderen, een veelvoorkomend probleem met de N20– en N26–motoren met directe brandstofinjectie. De Mishimoto BMW N20 / N26–opvangbakkit maakt gebruik van de beproefde techniek van de Mishimoto 2–poorts compacte Baffled Oil Catch Can met een bronzen filter en een interne keerplaat om de olie beter te scheiden van de carterdampen. De ingenieurs van Mishimoto hebben een CNC–gefabriceerd deksel ontworpen met grote inlaat / uitlaatopeningen om te passen bij de binnenmaat van de CCV–slang.

Deze verstopte olieopvanger kan uw intercooler, inlaatsysteem en VANOS–systeem beschermen tegen doorblazen van olie en helpt het juiste octaangetal te handhaven om mogelijke ontploffing te verminderen. De kit wordt geleverd met twee direct passende slangen, die geen aanpassing van de motorkap vereisen, en een direct passende montagebeugel die uiterst eenvoudig te installeren is en het blik op een onderhoudsvriendelijke locatie monteert! Twee kunststof, 3/4 "weerhaakfittingen verbinden de slangen met het blik. Net als al onze producten wordt deze baffled catch can kit geleverd met de Mishimoto levenslange garantie!

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Direct fit voor de N20 / N26 uitgeruste BMW 2012–2017 2/3 / 4–serie

Single can mounts in lijn met het PCV–systeem om olie van lucht te scheiden met behulp van een 50 micron bronzen filter
Helpt koolstofophoping op inlaatkleppen te verminderen
Billet 6061 aluminium blik waarvoor patent is aangevraagd, afgedicht met Viton ™ O–ringen
Robuuste, toepassingsspecifieke beugel bevestigt het blik op een onderhoudsvriendelijke locatie
Inclusief voorgevormde slangen voor een vereenvoudigde installatie
Verdedigt het Vanos–systeem en essentiële motorcomponenten tegen doorblazen van olie
CNC–gefreesde aluminium staaffittingen zorgen voor een stevige verbinding tussen lijnen en blik
De opvangbak heeft een capaciteit van 88 ml voor langere onderhoudsintervallen
Interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Helpt bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen
Filter en kan volledig onderhouden worden
Mishimoto levenslange garantie

Passend voor

2014–2016 228i / 228ix
2012–2017 320i / 320ix
2012–2016 328i / 328ix
2013–2016 428i / 428ix

€ 232,00

Mishimoto baffled oil catch can CCV side BMW N54 06 - 10
Mishimoto baffled oil catch can CCV side BMW N54 06 - 10 Passend voor

08–10 BMW E82 135i
2011 BMW E82 1M
07–10 BMW E90 335i / 335xi
07–10 BMW E91 335i / 335xi
07–10 BMW E92 335i / 335xi
07–10 BMW E93 335i / 335xi

De Mishimoto BMW N54 Baffled Oil Catch Can is ontworpen en ontwikkeld om de opbouw van koolstof te verminderen, een veel voorkomend probleem met de N54–motoren met directe brandstofinjectie. De Mishimoto BMW N54–opvangbakkit maakt gebruik van de beproefde techniek van de gepatenteerde Mishimoto 2–poorts compacte Baffled Oil Catch Can met een 50–micron bronzen filter en een interne keerplaat om de olie beter te scheiden van de carterdampen.

De ingenieurs van Mishimoto hebben een CNC–gefabriceerd deksel ontworpen met grote inlaat / uitlaatopeningen die passen bij de binnenmaat van de CCV–slang. Deze verstopte olieopvanger kan uw intercooler, inlaatsysteem en VANOS–systeem beschermen tegen doorblazen van olie en helpen bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen. De kit wordt geleverd met twee direct–fit slangen, die geen aanpassing van de motorkap vereisen, en een direct–fit montagebeugel die uiterst eenvoudig te installeren is en het blik op een onderhoudsvriendelijke locatie monteert! Twee aluminium, 3/4 ”weerhaakfittingen verbinden de slangen met het blik. En, zoals bij elke Mishimoto–olievangerkan, wordt deze verbluffende opvangbakkit geleverd met de Mishimoto levenslange garantie!

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Single can mounts in lijn met het PCV–systeem om olie van lucht te scheiden met behulp van een 50 micron bronzen filter
Helpt koolstofophoping op inlaatkleppen te verminderen
Billet 6061 aluminium blik waarvoor patent is aangevraagd, afgedicht met Viton ™ O–ringen
Robuuste, toepassingsspecifieke beugel bevestigt het blik op een onderhoudsvriendelijke locatie
Inclusief voorgevormde slangen voor een vereenvoudigde installatie
Verdedigt het Vanos–systeem en essentiële motorcomponenten tegen doorblazen van olie
CNC–gefreesde aluminium staaffittingen zorgen voor een stevige verbinding tussen lijnen en blik
De opvangbak heeft een capaciteit van 88 ml voor langere onderhoudsintervallen
Interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Helpt bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen
Filter en kan volledig onderhouden worden
Mishimoto levenslange garantie

€ 232,00

Mishimoto compact baffled oil catch can 2 port gepolijst
Mishimoto compact baffled oil catch can 2 port gepolijst Met jarenlang onderzoek en ontwikkeling van olievatblikken heeft Mishimoto het meest effectieve compacte olievatblik op de markt gecreëerd. De Mishimoto Compact Baffled Oil Catch Can, waarvoor patent is aangevraagd, is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV / CCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. De interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie en zorgt ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, waardoor alleen schone lucht door het bronzen filter van 50 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden. Deze olievanger heeft twee poorten, éé n inlaat en éé n uitlaat, voor eenvoudige installatie op CCV– en PCV–systemen.

De 100% billet, 6061 aluminium bus heeft M16 x 1,5 schroefdraad bij de inlaat, uitlaat en afvoer en bevat twee zwart geanodiseerde, CNC–gefreesde aluminium fittingen om de installatie moeiteloos te laten verlopen. Ons opvangblik is ook verzegeld met Viton ™ O–ringen om ervoor te zorgen dat alle opgevangen blow–by binnen het blik blijft. Voor maximale montagemogelijkheden, kan de bus aan de bovenkant worden gemonteerd vanuit meerdere hoeken. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om terug te keren naar de oliepan. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Scheidt oliedeeltjes van PCV / CCV–lucht met behulp van een bronzen filter van 50 micron
Verdedigt intercooler, inlaatsysteem en essentiële componenten tegen doorblazen van olie
Gepatenteerde billet 6061 aluminium bus verzegeld met Viton ™ O–ringen
Inclusief 2 CNC–machines aluminium 1/2 "slangkoppelingen met weerhaken
Universele montagebeugel voor installatie op maat
3 oz interne capaciteit voor verbeterde onderhoudsintervallen
Filter en blik zijn beide volledig bruikbaar
Veilig voor toepassingen onder druk
Interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Helpt bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen
Verkrijgbaar in zwarte, rode of gepolijste afwerkingen
Mishimoto levenslange garantie

Opmerking

Na installatie raadt Mishimoto aan om de inhoud van de verbijsterde opvangbak elke 1000 mijl te controleren totdat een basislijn is vastgesteld. Ophoping van olie zal variëren met omgevingstemperaturen en rijomstandigheden. Het is belangrijk dat de inhoud van het blik niet boven het interne schot uitsteekt.

€ 193,00

Mishimoto compact baffled oil catch can 2 port rood
Mishimoto compact baffled oil catch can 2 port rood Met jarenlang onderzoek en ontwikkeling van olievatblikken heeft Mishimoto het meest effectieve compacte olievatblik op de markt gecreëerd. De Mishimoto Compact Baffled Oil Catch Can, waarvoor patent is aangevraagd, is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV / CCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. De interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie en zorgt ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, waardoor alleen schone lucht door het bronzen filter van 50 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden. Deze olievanger heeft twee poorten, éé n inlaat en éé n uitlaat, voor eenvoudige installatie op CCV– en PCV–systemen.

De 100% billet, 6061 aluminium bus heeft M16 x 1,5 schroefdraad bij de inlaat, uitlaat en afvoer en bevat twee zwart geanodiseerde, CNC–gefreesde aluminium fittingen om de installatie moeiteloos te laten verlopen. Ons opvangblik is ook verzegeld met Viton ™ O–ringen om ervoor te zorgen dat alle opgevangen blow–by binnen het blik blijft. Voor maximale montagemogelijkheden, kan de bus aan de bovenkant worden gemonteerd vanuit meerdere hoeken. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om terug te keren naar de oliepan. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Scheidt oliedeeltjes van PCV / CCV–lucht met behulp van een bronzen filter van 50 micron
Verdedigt intercooler, inlaatsysteem en essentiële componenten tegen doorblazen van olie
Gepatenteerde billet 6061 aluminium bus verzegeld met Viton ™ O–ringen
Inclusief 2 CNC–machines aluminium 1/2 "slangkoppelingen met weerhaken
Universele montagebeugel voor installatie op maat
3 oz interne capaciteit voor verbeterde onderhoudsintervallen
Filter en blik zijn beide volledig bruikbaar
Veilig voor toepassingen onder druk
Interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Helpt bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen
Verkrijgbaar in zwarte, rode of gepolijste afwerkingen
Mishimoto levenslange garantie

Opmerking

Na installatie raadt Mishimoto aan om de inhoud van de verbijsterde opvangbak elke 1000 mijl te controleren totdat een basislijn is vastgesteld. Ophoping van olie zal variëren met omgevingstemperaturen en rijomstandigheden. Het is belangrijk dat de inhoud van het blik niet boven het interne schot uitsteekt.

€ 183,00

Mishimoto compact baffled oil catch can 2 port zwart
Mishimoto compact baffled oil catch can 2 port zwart Met jarenlang onderzoek en ontwikkeling van olievatblikken heeft Mishimoto het meest effectieve compacte olievatblik op de markt gecreëerd. De Mishimoto Compact Baffled Oil Catch Can, waarvoor patent is aangevraagd, is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV / CCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. De interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie en zorgt ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, waardoor alleen schone lucht door het bronzen filter van 50 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden. Deze olievanger heeft twee poorten, éé n inlaat en éé n uitlaat, voor eenvoudige installatie op CCV– en PCV–systemen.

De 100% billet, 6061 aluminium bus heeft M16 x 1,5 schroefdraad bij de inlaat, uitlaat en afvoer en bevat twee zwart geanodiseerde, CNC–gefreesde aluminium fittingen om de installatie moeiteloos te laten verlopen. Ons opvangblik is ook verzegeld met Viton ™ O–ringen om ervoor te zorgen dat alle opgevangen blow–by binnen het blik blijft. Voor maximale montagemogelijkheden, kan de bus aan de bovenkant worden gemonteerd vanuit meerdere hoeken. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om terug te keren naar de oliepan. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Scheidt oliedeeltjes van PCV / CCV–lucht met behulp van een bronzen filter van 50 micron
Verdedigt intercooler, inlaatsysteem en essentiële componenten tegen doorblazen van olie
Gepatenteerde billet 6061 aluminium bus verzegeld met Viton ™ O–ringen
Inclusief 2 CNC–machines aluminium 1/2 "slangkoppelingen met weerhaken
Universele montagebeugel voor installatie op maat
3 oz interne capaciteit voor verbeterde onderhoudsintervallen
Filter en blik zijn beide volledig bruikbaar
Veilig voor toepassingen onder druk
Interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Helpt bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen
Verkrijgbaar in zwarte, rode of gepolijste afwerkingen
Mishimoto levenslange garantie

Opmerking

Na installatie raadt Mishimoto aan om de inhoud van de verbijsterde opvangbak elke 1000 mijl te controleren totdat een basislijn is vastgesteld. Ophoping van olie zal variëren met omgevingstemperaturen en rijomstandigheden. Het is belangrijk dat de inhoud van het blik niet boven het interne schot uitsteekt.

€ 183,00

Mishimoto compact baffled oil catch can 3 port gepolijst
Mishimoto compact baffled oil catch can 3 port gepolijst Met jarenlang onderzoek en ontwikkeling van olievatblikken heeft Mishimoto het meest effectieve compacte olievatblik op de markt gecreëerd. De Mishimoto Compact Baffled Oil Catch Can, waarvoor patent is aangevraagd, is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV / CCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. De interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie en zorgt ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, waardoor alleen schone lucht door het bronzen filter van 50 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden. Deze olievanger heeft twee poorten, éé n inlaat en éé n uitlaat, voor eenvoudige installatie op CCV– en PCV–systemen.

De 100% billet, 6061 aluminium bus heeft M16 x 1,5 schroefdraad bij de inlaat, uitlaat en afvoer en bevat twee zwart geanodiseerde, CNC–gefreesde aluminium fittingen om de installatie moeiteloos te laten verlopen. Ons opvangblik is ook verzegeld met Viton ™ O–ringen om ervoor te zorgen dat alle opgevangen blow–by binnen het blik blijft. Voor maximale montagemogelijkheden, kan de bus aan de bovenkant worden gemonteerd vanuit meerdere hoeken. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om terug te keren naar de oliepan. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Scheidt oliedeeltjes van PCV / CCV–lucht met behulp van een bronzen filter van 50 micron
Verdedigt intercooler, inlaatsysteem en essentiële componenten tegen doorblazen van olie
Gepatenteerde billet 6061 aluminium bus verzegeld met Viton ™ O–ringen
Inclusief 3 CNC–machines aluminium 1/2 "slangkoppelingen met weerhaken
Universele montagebeugel voor installatie op maat
3 oz interne capaciteit voor verbeterde onderhoudsintervallen
Filter en blik zijn beide volledig bruikbaar
Veilig voor toepassingen onder druk
Interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Helpt bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen
Verkrijgbaar in zwarte, rode of gepolijste afwerkingen
Mishimoto levenslange garantie

Opmerking

Na installatie raadt Mishimoto aan om de inhoud van de verbijsterde opvangbak elke 1000 mijl te controleren totdat een basislijn is vastgesteld. Ophoping van olie zal variëren met omgevingstemperaturen en rijomstandigheden. Het is belangrijk dat de inhoud van het blik niet boven het interne schot uitsteekt.

€ 192,00

Mishimoto compact baffled oil catch can 3 port Rood
Mishimoto compact baffled oil catch can 3 port Rood Met jarenlang onderzoek en ontwikkeling van olievatblikken heeft Mishimoto het meest effectieve compacte olievatblik op de markt gecreëerd. De Mishimoto Compact Baffled Oil Catch Can, waarvoor patent is aangevraagd, is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV / CCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. De interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie en zorgt ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, waardoor alleen schone lucht door het bronzen filter van 50 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden. Deze olievanger heeft twee poorten, éé n inlaat en éé n uitlaat, voor eenvoudige installatie op CCV– en PCV–systemen.

De 100% billet, 6061 aluminium bus heeft M16 x 1,5 schroefdraad bij de inlaat, uitlaat en afvoer en bevat twee zwart geanodiseerde, CNC–gefreesde aluminium fittingen om de installatie moeiteloos te laten verlopen. Ons opvangblik is ook verzegeld met Viton ™ O–ringen om ervoor te zorgen dat alle opgevangen blow–by binnen het blik blijft. Voor maximale montagemogelijkheden, kan de bus aan de bovenkant worden gemonteerd vanuit meerdere hoeken. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om terug te keren naar de oliepan. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Scheidt oliedeeltjes van PCV / CCV–lucht met behulp van een bronzen filter van 50 micron
Verdedigt intercooler, inlaatsysteem en essentiële componenten tegen doorblazen van olie
Gepatenteerde billet 6061 aluminium bus verzegeld met Viton ™ O–ringen
Inclusief 3 CNC–machines aluminium 1/2 "slangkoppelingen met weerhaken
Universele montagebeugel voor installatie op maat
3 oz interne capaciteit voor verbeterde onderhoudsintervallen
Filter en blik zijn beide volledig bruikbaar
Veilig voor toepassingen onder druk
Interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Helpt bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen
Verkrijgbaar in zwarte, rode of gepolijste afwerkingen
Mishimoto levenslange garantie

Opmerking

Na installatie raadt Mishimoto aan om de inhoud van de verbijsterde opvangbak elke 1000 mijl te controleren totdat een basislijn is vastgesteld. Ophoping van olie zal variëren met omgevingstemperaturen en rijomstandigheden. Het is belangrijk dat de inhoud van het blik niet boven het interne schot uitsteekt.

€ 192,00

Mishimoto compact baffled oil catch can 3 port zwart
Mishimoto compact baffled oil catch can 3 port zwart Met jarenlang onderzoek en ontwikkeling van olievatblikken heeft Mishimoto het meest effectieve compacte olievatblik op de markt gecreëerd. De Mishimoto Compact Baffled Oil Catch Can, waarvoor patent is aangevraagd, is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV / CCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. De interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie en zorgt ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, waardoor alleen schone lucht door het bronzen filter van 50 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden. Deze olievanger heeft twee poorten, éé n inlaat en éé n uitlaat, voor eenvoudige installatie op CCV– en PCV–systemen.

De 100% billet, 6061 aluminium bus heeft M16 x 1,5 schroefdraad bij de inlaat, uitlaat en afvoer en bevat twee zwart geanodiseerde, CNC–gefreesde aluminium fittingen om de installatie moeiteloos te laten verlopen. Ons opvangblik is ook verzegeld met Viton ™ O–ringen om ervoor te zorgen dat alle opgevangen blow–by binnen het blik blijft. Voor maximale montagemogelijkheden, kan de bus aan de bovenkant worden gemonteerd vanuit meerdere hoeken. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om terug te keren naar de oliepan. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Scheidt oliedeeltjes van PCV / CCV–lucht met behulp van een bronzen filter van 50 micron
Verdedigt intercooler, inlaatsysteem en essentiële componenten tegen doorblazen van olie
Gepatenteerde billet 6061 aluminium bus verzegeld met Viton ™ O–ringen
Inclusief 3 CNC–machines aluminium 1/2 "slangkoppelingen met weerhaken
Universele montagebeugel voor installatie op maat
3 oz interne capaciteit voor verbeterde onderhoudsintervallen
Filter en blik zijn beide volledig bruikbaar
Veilig voor toepassingen onder druk
Interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Helpt bij het handhaven van het juiste octaangetal om mogelijke ontploffing te verminderen
Verkrijgbaar in zwarte, rode of gepolijste afwerkingen
Mishimoto levenslange garantie

Opmerking

Na installatie raadt Mishimoto aan om de inhoud van de verbijsterde opvangbak elke 1000 mijl te controleren totdat een basislijn is vastgesteld. Ophoping van olie zal variëren met omgevingstemperaturen en rijomstandigheden. Het is belangrijk dat de inhoud van het blik niet boven het interne schot uitsteekt.

€ 192,00

Mishimoto universele baffled oil catch can blauw
Mishimoto universele baffled oil catch can blauw Mishimoto kondigt met trots de release aan van onze Baffled Oil Catch Can. Met meer dan een jaar tijd voor onderzoek en ontwikkeling heeft Mishimoto de meest effectieve olieopvangbus op de markt gecreëerd. De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. Aangepaste groeven in de inlaat van het opvangblik verhogen de luchtturbulentie en zorgen ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, zodat er alleen schone lucht door het bronzen filter van 40 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden.

De 100% knuppel, 6061 aluminium kan –AN fittingen accepteren bij de inlaat, uitlaat en afvoer, waardoor meer dan 27 mogelijke configuraties mogelijk zijn. Voor maximale montage–opties maakt de montage van de bovenste tandwielmontage het mogelijk om het blik vanuit meerdere hoeken te monteren. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om een ​​–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is verkrijgbaar in verschillende kleuren en wordt, zoals bij al onze catch cans, geleverd met de ongeëvenaarde Mishimoto levenslange garantie die u kent en vertrouwt.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Bronsfilter van 40 micron voorkomt dat olie zich afzet in het ventilatiesysteem
Speciaal ontworpen inlaatpatroon verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Het interne schot zorgt ervoor dat er geen olie ontsnapt tijdens het nemen van hoge bochten
Vervangbaar filter uit éé n stuk is gemakkelijk te onderhouden
Inlaat en uitlaat accepteren –AN fittingen voor verschillende configuraties
100% geanodiseerd aluminium 6061 met lasergeëtste afwerking
Veilig te gebruiken in onder druk staande systemen
De aftapplug kan worden verwijderd om een ​​–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken
Unieke bovenste montagebeugels bieden veelzijdige montageopties
Inclusief push–on fittingen voor eenvoudige installatie

€ 330,00

Mishimoto universele baffled oil catch can groen
Mishimoto universele baffled oil catch can groen Mishimoto kondigt met trots de release aan van onze Baffled Oil Catch Can. Met meer dan een jaar tijd voor onderzoek en ontwikkeling heeft Mishimoto de meest effectieve olieopvangbus op de markt gecreëerd. De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. Aangepaste groeven in de inlaat van het opvangblik verhogen de luchtturbulentie en zorgen ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, zodat er alleen schone lucht door het bronzen filter van 40 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden.

De 100% knuppel, 6061 aluminium kan –AN fittingen accepteren bij de inlaat, uitlaat en afvoer, waardoor meer dan 27 mogelijke configuraties mogelijk zijn. Voor maximale montage–opties maakt de montage van de bovenste tandwielmontage het mogelijk om het blik vanuit meerdere hoeken te monteren. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om een ​​–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is verkrijgbaar in verschillende kleuren en wordt, zoals bij al onze catch cans, geleverd met de ongeëvenaarde Mishimoto levenslange garantie die u kent en vertrouwt.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Bronsfilter van 40 micron voorkomt dat olie zich afzet in het ventilatiesysteem
Speciaal ontworpen inlaatpatroon verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Het interne schot zorgt ervoor dat er geen olie ontsnapt tijdens het nemen van hoge bochten
Vervangbaar filter uit éé n stuk is gemakkelijk te onderhouden
Inlaat en uitlaat accepteren –AN fittingen voor verschillende configuraties
100% geanodiseerd aluminium 6061 met lasergeëtste afwerking
Veilig te gebruiken in onder druk staande systemen
De aftapplug kan worden verwijderd om een ​​–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken
Unieke bovenste montagebeugels bieden veelzijdige montageopties
Inclusief push–on fittingen voor eenvoudige installatie

€ 330,00

Mishimoto universele baffled oil catch can paars
Mishimoto universele baffled oil catch can paars Mishimoto kondigt met trots de release aan van onze Baffled Oil Catch Can. Met meer dan een jaar tijd voor onderzoek en ontwikkeling heeft Mishimoto de meest effectieve olieopvangbus op de markt gecreëerd. De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. Aangepaste groeven in de inlaat van het opvangblik verhogen de luchtturbulentie en zorgen ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, zodat er alleen schone lucht door het bronzen filter van 40 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden.

De 100% knuppel, 6061 aluminium kan –AN fittingen accepteren bij de inlaat, uitlaat en afvoer, waardoor meer dan 27 mogelijke configuraties mogelijk zijn. Voor maximale montage–opties maakt de montage van de bovenste tandwielmontage het mogelijk om het blik vanuit meerdere hoeken te monteren. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om een ​​–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is verkrijgbaar in verschillende kleuren en wordt, zoals bij al onze catch cans, geleverd met de ongeëvenaarde Mishimoto levenslange garantie die u kent en vertrouwt.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Bronsfilter van 40 micron voorkomt dat olie zich afzet in het ventilatiesysteem
Speciaal ontworpen inlaatpatroon verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Het interne schot zorgt ervoor dat er geen olie ontsnapt tijdens het nemen van hoge bochten
Vervangbaar filter uit éé n stuk is gemakkelijk te onderhouden
Inlaat en uitlaat accepteren –AN fittingen voor verschillende configuraties
100% geanodiseerd aluminium 6061 met lasergeëtste afwerking
Veilig te gebruiken in onder druk staande systemen
De aftapplug kan worden verwijderd om een ​​–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken
Unieke bovenste montagebeugels bieden veelzijdige montageopties
Inclusief push–on fittingen voor eenvoudige installatie

€ 330,00

Mishimoto universele baffled oil catch can rood
Mishimoto universele baffled oil catch can rood Mishimoto kondigt met trots de release aan van onze Baffled Oil Catch Can. Met meer dan een jaar tijd voor onderzoek en ontwikkeling heeft Mishimoto de meest effectieve olieopvangbus op de markt gecreëerd. De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. Aangepaste groeven in de inlaat van het opvangblik verhogen de luchtturbulentie en zorgen ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, zodat er alleen schone lucht door het bronzen filter van 40 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden.

De 100% knuppel, 6061 aluminium kan –AN fittingen accepteren bij de inlaat, uitlaat en afvoer, waardoor meer dan 27 mogelijke configuraties mogelijk zijn. Voor maximale montage–opties maakt de montage van de bovenste tandwielmontage het mogelijk om het blik vanuit meerdere hoeken te monteren. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om een ​​–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is verkrijgbaar in verschillende kleuren en wordt, zoals bij al onze catch cans, geleverd met de ongeëvenaarde Mishimoto levenslange garantie die u kent en vertrouwt.

Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.

Bronsfilter van 40 micron voorkomt dat olie zich afzet in het ventilatiesysteem
Speciaal ontworpen inlaatpatroon verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Het interne schot zorgt ervoor dat er geen olie ontsnapt tijdens het nemen van hoge bochten
Vervangbaar filter uit éé n stuk is gemakkelijk te onderhouden
Inlaat en uitlaat accepteren –AN fittingen voor verschillende configuraties
100% geanodiseerd aluminium 6061 met lasergeëtste afwerking
Veilig te gebruiken in onder druk staande systemen
De aftapplug kan worden verwijderd om een ​​–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken
Unieke bovenste montagebeugels bieden veelzijdige montageopties
Inclusief push–on fittingen voor eenvoudige installatie

€ 330,00

   1  2