Geef je BMW M3 / M4 2015-2020 de bescherming die hij verdient met de Mishimoto Baffled Oil Catch Can Kit. De introductie van de S55 in de M3 en M4 in 2015 was de eerste keer dat compacte M’s zaagturbo's uit de fabriek kwamen, maar deze motoren brachten een andere lange traditie met zich mee - blow-by.
De Mishimoto BMW M3 / M4-opvangbakkit maakt gebruik van beproefde techniek van de gepatenteerde Mishimoto 2-poorts compacte Baffled Oil Catch Can, met zijn 50-micron bronzen filter en interne schot, om de olie beter te scheiden van de carterdampen. De ingenieurs van Mishimoto hebben een CNC-bewerkt deksel ontworpen met grote inlaat- en uitlaatpoorten die passen bij de binnenmaat van de CCV-slang. Deze verstopte olievanger kan uw intercooler, inlaatsysteem en VANOS-systeem beschermen tegen doorblazen van olie en helpt het juiste octaangetal te handhaven om mogelijke ontploffing te verminderen.
De kit wordt geleverd met twee direct-fit slangen, die geen aanpassing van de motorkap vereisen, en een direct-fit billet aluminium montagebeugel die uiterst eenvoudig te installeren is en het blik op een bruikbare locatie monteert! Twee aluminium, 3/4 ”weerhaakfittingen verbinden de slangen met het blik. En, zoals bij elke Mishimoto-olievangerkan, wordt deze verbluffende opvangbakkit geleverd met de Mishimoto levenslange garantie!
Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht-olie-afscheider (AOS) -systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow-by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS-systemen laten de blow-by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow-by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.
Geef je BMW M3 / M4 2015-2020 de bescherming die hij verdient met de Mishimoto Baffled Oil Catch Can Kit. De introductie van de S55 in de M3 en M4 in 2015 was de eerste keer dat compacte M’s zaagturbo's uit de fabriek kwamen, maar deze motoren brachten een andere lange traditie met zich mee - blow-by.
De Mishimoto BMW M3 / M4-opvangbakkit maakt gebruik van beproefde techniek van de gepatenteerde Mishimoto 2-poorts compacte Baffled Oil Catch Can, met zijn 50-micron bronzen filter en interne schot, om de olie beter te scheiden van de carterdampen. De ingenieurs van Mishimoto hebben een CNC-bewerkt deksel ontworpen met grote inlaat- en uitlaatpoorten die passen bij de binnenmaat van de CCV-slang. Deze verstopte olievanger kan uw intercooler, inlaatsysteem en VANOS-systeem beschermen tegen doorblazen van olie en helpt het juiste octaangetal te handhaven om mogelijke ontploffing te verminderen.
De kit wordt geleverd met twee direct-fit slangen, die geen aanpassing van de motorkap vereisen, en een direct-fit billet aluminium montagebeugel die uiterst eenvoudig te installeren is en het blik op een bruikbare locatie monteert! Twee aluminium, 3/4 ”weerhaakfittingen verbinden de slangen met het blik. En, zoals bij elke Mishimoto-olievangerkan, wordt deze verbluffende opvangbakkit geleverd met de Mishimoto levenslange garantie!
Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht-olie-afscheider (AOS) -systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow-by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS-systemen laten de blow-by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow-by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.