Mishimoto kondigt met trots de release aan van onze Baffled Oil Catch Can. Met meer dan een jaar tijd voor onderzoek en ontwikkeling heeft Mishimoto de meest effectieve olieopvangbus op de markt gecreëerd. De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. Aangepaste groeven in de inlaat van het opvangblik verhogen de luchtturbulentie en zorgen ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, zodat er alleen schone lucht door het bronzen filter van 40 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden.
De 100% knuppel, 6061 aluminium kan –AN fittingen accepteren bij de inlaat, uitlaat en afvoer, waardoor meer dan 27 mogelijke configuraties mogelijk zijn. Voor maximale montage–opties maakt de montage van de bovenste tandwielmontage het mogelijk om het blik vanuit meerdere hoeken te monteren. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om een ââ–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.
De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is verkrijgbaar in verschillende kleuren en wordt, zoals bij al onze catch cans, geleverd met de ongeëvenaarde Mishimoto levenslange garantie die u kent en vertrouwt.
Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.
Bronsfilter van 40 micron voorkomt dat olie zich afzet in het ventilatiesysteem
Speciaal ontworpen inlaatpatroon verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Het interne schot zorgt ervoor dat er geen olie ontsnapt tijdens het nemen van hoge bochten
Vervangbaar filter uit éé n stuk is gemakkelijk te onderhouden
Inlaat en uitlaat accepteren –AN fittingen voor verschillende configuraties
100% geanodiseerd aluminium 6061 met lasergeëtste afwerking
Veilig te gebruiken in onder druk staande systemen
De aftapplug kan worden verwijderd om een ââ–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken
Unieke bovenste montagebeugels bieden veelzijdige montageopties
Inclusief push–on fittingen voor eenvoudige installatie
Mishimoto kondigt met trots de release aan van onze Baffled Oil Catch Can. Met meer dan een jaar tijd voor onderzoek en ontwikkeling heeft Mishimoto de meest effectieve olieopvangbus op de markt gecreëerd. De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV–lucht die normaal gesproken net terug naar uw inname zou zijn geleid. Aangepaste groeven in de inlaat van het opvangblik verhogen de luchtturbulentie en zorgen ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zinkt, zodat er alleen schone lucht door het bronzen filter van 40 micron naar de inlaat stroomt. Een interne keerschot zorgt ervoor dat de verzamelde olie niet rondspat onder raceomstandigheden.
De 100% knuppel, 6061 aluminium kan –AN fittingen accepteren bij de inlaat, uitlaat en afvoer, waardoor meer dan 27 mogelijke configuraties mogelijk zijn. Voor maximale montage–opties maakt de montage van de bovenste tandwielmontage het mogelijk om het blik vanuit meerdere hoeken te monteren. Om het onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om een ââ–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.
De Mishimoto Baffled Oil Catch Can is verkrijgbaar in verschillende kleuren en wordt, zoals bij al onze catch cans, geleverd met de ongeëvenaarde Mishimoto levenslange garantie die u kent en vertrouwt.
Onze opvangblikken verschillen op enkele niveaus van de meeste lucht–olie–afscheider (AOS) –systemen. Ten eerste worden onze opvangblikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow–by in het blik kan condenseren, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS–systemen laten de blow–by ook teruglopen in de oliepan, terwijl onze opvangblikken de blow–by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien in de bodem van onze opvangblikken, wil je ook niet dat dat terugvloeit in je olie.
Bronsfilter van 40 micron voorkomt dat olie zich afzet in het ventilatiesysteem
Speciaal ontworpen inlaatpatroon verhoogt de luchtturbulentie om de oliescheiding te verbeteren
Het interne schot zorgt ervoor dat er geen olie ontsnapt tijdens het nemen van hoge bochten
Vervangbaar filter uit éé n stuk is gemakkelijk te onderhouden
Inlaat en uitlaat accepteren –AN fittingen voor verschillende configuraties
100% geanodiseerd aluminium 6061 met lasergeëtste afwerking
Veilig te gebruiken in onder druk staande systemen
De aftapplug kan worden verwijderd om een ââ–AN–terugkeer naar de oliepan mogelijk te maken
Unieke bovenste montagebeugels bieden veelzijdige montageopties
Inclusief push–on fittingen voor eenvoudige installatie